Info 7 Steel Løpefestivalen

Fredag:

Kl 1200-1700: Kan det hentes startnummer til 7 Steel Stafetten på Revelneset

Kl 1630: Utlevering av startnummer til Barneløpet, 5km og 10km

Kl 1720: Start barneløpet. (Det er fotballtrøyefredag -gjerne still i fotballtrøyen til ditt favorittlag). Vi gir kr 100,- per barn som løper, beløpet går til Barnekreftforeningen Nordland

Kl 1800: Start 5 og 10km

Ca kl 1910: Premieutdeling.

Lørdag:

Kl 1100: Løpekontoret åpner på Revelneset

Kl 1200: Start Bedrift Herre og Damer

Kl 1210: Start Bedrift Mix og Barne og ungdomsklasser

Kl 1220: Gratis hamburger og pølser serveres til deltakere og publikum på Revelneset

Ca kl 1345: Premieutdeling

Kl 1830: Afterrun på Brasserie 8622 – Fullbooket(Kontakt Brasserie 8622 for venteliste).

Parkering: Det er begrenset med parkeringsmuligheter, se nettsiden vår for anbefalte plasser. Vi oppfordrer flest mulig å gå eller sykle til løpet, siden det er et begrenset område med parkeringsplasser.
For de som kjører vil det være mulig å parkere i startområdet ved og nedenfor gulbygget i Mo Industripark og på parkeringsplasser inne i Klokkerhagen. Andre alternativer vil være Moheia fritidspark og Sagbakken stadion.

Toalett: Det blir toaletter ved start og målgang og ved tilknytning til alle etappene.

Startnummer: En representant fra hvert lag må hente startnummer og stafettpinne til laget sitt på fredag mellom kl 1200-1700.

Røde Kors: De er på plass flere steder i løypa om uhellet skulle være ute.

Det blir liv på sletta:

Sport 1 Sportshuset Mo: Har eget telt med en rekke gode tilbud på lørdag.

DNB Teltet: Treffer du akkurat 10 sekunder kan du vinne løpesko fra HOKA på lørdag.

Noe i Gjære Teltet: De selger sine deilige drikkevarer etter løpet på lørdag.

BaRe frukt og grønt: Deler ut gratis frukt i DNB-teltet.

Litt mer praktisk løpeinformasjon:

Frafall på laget? Ingen fare, en deltaker for lov til å løpe to etapper om det er nødvendig. Vi vil at alle skal få være med og springe, selv med litt forandringer i lagoppstillingen!

Løpe for flere lag? Ja, det er mulig å løpe for flere lag. Men, da må du ha kontroll på dette selv. Kjedelig om du ikke er på din etappe når noen kommer inn til veksling 😉  

Etappekart: Det er lurt å sette seg godt inn i etappen dere skal springe. Du finner gode kart på vår hjemmeside.

OBS! Det er ikke tillat å sykle i selve løypetraseen.

Skroll til toppen