Mangler du noen å løpe sammen med?

Har du lyst til å løpe 7 Steel Stafetten lørdag 30. mai, men mangler noen å løpe sammen med? Fortvil ikke – du er ikke alene! Vi vet at mange er i samme situasjon, og har derfor lagt til rette for at også du kan delta.

Send oss en melding på e-post eller Messenger, så hjelper vi deg med å finne et lag – kanskje ender du opp på et skikkelig «dream team» 😊

Skroll til toppen